Nyt on vaan sellainen olo, että kukaan edes oma mies ei haluu jutella mun kaa. naapuristakaan ei oo kuulunut tuntiin mitään ja luulen et hän on menny saiúnaan sen yhden kaverin kaa ja mua ei ees kysytty. Mitä jos oisin halunnu lähtee. Nyt on vaan sen verran paha mieli et en tiiä mitä tekis. En tajuu mun naapuria ollenkaan. Ensin sanoo että sen päätös et ottaako hän mut mukaan sinne ouluun yöksi vai ei. Ite vastaan että ei haluu, mut vastaus olikin väärä. Nyt meinas et voin jäädä yöksi 3 päiväksi sinne eli 3na tultas varmaan takas. Pitää vaan saada pojalle eli koiralle hoitaja siks aikaa. Yöt se pärjää ihan hyvin kunhan muuten hoito on ok hoidossa.
Onneks asia on jo kunnossa ja molemmat laittaa viestiä mulle. Toinen vain hieman vähemmän. No ei se mua paljoa haittaa ja siihen tottuu. Nyt on vaan välillä ollu mukavia ukonilmoja mut ei sentään päälle oo tullut, paitsi lauantaina melkein. Se kävi ja meni. Ne näköjään kiertää koko ajan. Ei sitä tiiä millon ukkostaa ja millon ei kun eipä oo säähän paljoa luottamista. Joskus säätiedotus on oikeassa ja joskus väärässä. No helteitä on piisannut taitaa jatkua vielä ainakin ens kuun puolelle asti. Pitää perjantaina laittaa töihin viestiä, et lopetan työt kokonaan, koska tuskin jaksan olla jos näin kuumaa ja sit rankkoja päiviä niin ei sit kotona jaksa tehdä mitään esm. siivousta. Eli on parempi et lopetan tyystin kaikki työt ja tyydyn olemaan kotona ja siellä tekeen hommia mitä milloinkin on.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.